Translate this page

Το μάρκετινγκ Guerrilla είναι μια έννοια στρατηγικής διαφήμισης που έχει σχεδιαστεί για τις επιχειρήσεις να προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους με αντισυμβατικό τρόπο, με μικρό προϋπολογισμό να δαπανήσουν. Αυτό συνεπάγεται υψηλή ενέργεια και φαντασία που επικεντρώνεται στην κατανόηση της προσοχής του κοινού σε πιο προσωπικό και αξιοσημείωτο επίπεδο.

 

Αυτό το είδος μάρκετινγκ οδήγησε κάποιες εταιρείες να δημιουργήσουν με αρκετή φαντασία τα πιο κάτω:

1. Frontline

2. Kit Kat

3. Prime

4. Windex

5. Mondo Pasta

6. WWF

7. Sprite

8. Mr. Clean

9. Nike

10. McDonalds

11. Coca-Cola

12. Superman Returns

13. The Economist

14. Ikea

15. IBM

ΠΗΓΗ:http://www.feedmaze.com