Translate this page

Αφού δείτε τις παρακάτω εικόνες, θα συνειδητοποιήσετε ότι οι διαφημίσεις και η τοποθέτησή τους θα πρέπει να γίνεται από επαγγελματίες.

Οι εταιρείες θα πρέπει να διπλασιάσουν ή να τριπλασιάσουν το μπάτζετ για κάθε διαφήμιση που πρόκειται να δημοσιεύσουν.

Επειδή αν δεν το κάνουν, θα δείτε μόνοι σας τις καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν.

Δείτε τις πιο κάτω εικόνες και θα καταλάβετε:

1. Όταν η πόρτα είναι ανοιχτή Η αλήθεια για το Starbucks αποκαλύπτεται!

2. Mmm … Fabulous And Delicate! Τέλεια επιλογή για να τοποθετήσετε την εν λόγω διαφήμιση! Ανεκτίμητο αποτέλεσμα.

3. Ο χυμός καρότου προσγειώθηκε στην λάθος διαφημιστική πινακίδα … Ή μήπως το όχι??

4. Σίγουρα έχει μερικούς ωραίους τροχούς!

 

5. Δεν είμαι βέβαιος ότι αυτή η διαφήμιση θα με κάνει να πετάξω με αυτή την αεροπορική εταιρεία …

6. Πάντοτε η Coca Cola – μας έδινε ανεκτίμητες στιγμές (όπως αυτή)

7. Αποτυχία τοποθέτησης στο CD – ή όχι;

8. Το Λαμπερό μοιάζει… Άθλιο

9. Η νοοτροπία των ΗΠΑ αντικατοπτρίζεται τυχαία από την αποτυχία της τοποθέτησης αφίσας

10. Ακριβώς μια άλλη διαφήμιση Kitekat … Περιμένετε τι συμβαίνει εδώ ;!

11. Καλή δουλειά McDonalds … ή μήπως ΟΧΙ?