Translate this page

EnglishFrançaisDeutschΕλληνικάItalianoPortuguêsРусскийEspañol

H Lamborghini έχει βρεθεί πρόσφατα πολύ έντονα στην επικαιρότητα, χάρη στο καινούργιο της SUV, την Urus, με την οποία στην ουσία άνοιξε το χορό των super sport μοντέλων στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων. 

Παράλληλα με την παρουσίαση του συγκεκριμένου μοντέλου επιβεβαιώνεται πως η ιταλική εταιρεία διάγει, στα πλαίσια του ομίλου Volkswagen στον οποίο ανήκει, την καλύτερη και πιο δημιουργική περίοδο της ιστορίας της.

Μιας ιστορίας που ξεκίνησε πριν από 55 χρόνια, το 1963, από ένα καπρίτσιο του ιδρυτή της Ferruccio Lamborghini -τον είχε ειρωνευτεί ο Enzo Ferrari όταν ήθελε να του παραπονεθεί για τα προβλήματα της Ferrari που είχε αγοράσει- που μέχρι τότε κατασκεύαζε κυρίως τρακτέρ αλλά και καυστήρες και εξαρτήματα για κλιματιστικά.

Από τότε μέχρι και το 1998 που πουλήθηκε στον όμιλο Volkswagen, από μια μαλαισιανή εταιρεία που την είχε εξαγοράσει από την Chrysler το 1994, η Lamborghini είχε λίγα ζενίθ και πολλά ναδίρ, μεταξύ αυτών και μια χρεωκοπία.

Δείτε επίσης:Στην Κρήτη η παγκόσμια παρουσίαση της νέας Porsche Cayenne

Η αμερικάνικη εταιρεία την είχε αποκτήσει το 1987, αφότου είχε αλλάξει χέρια αρκετές φορές, όμως παρά τα προβλήματά της και εκείνη τη δύσκολη περίοδο επέμενε και παρουσίαζε ενδιαφέροντα αυτοκίνητα.

Μπορεί όλοι να γνωρίζουν την iconic Countach, που στην ουσία ήταν το πρώτο hyper car αυτού του πλανήτη και την Miura, το για πολλούς πιο όμορφο αυτοκίνητο του κόσμου, πολλοί να ξέρουν τις σύγχρονες Murcielagο, Aventador, Gallardo και Huracan αλλά λίγοι έχουν ακουστά τα υπόλοιπα από τα 21 συνολικά μοντέλα με τον ταύρο στο καπό τους -σε αυτά δεν προσμετρώνται ειδικές εκδόσεις όπως οι θρυλικές πια Countach 25th Anniversary Countach ή η Gallardo Balboni.

Δείτε επίσης:Laros: To ελληνικό supercar!

Τα οποία μπορείτε να τα δείτε όλα, μέσα σε λίγα λεπτά, στο πολύ καλό βίντεο του Car Evolution που ακολουθεί.

Δείτε επίσης:Η νταλίκα της Tesla που πιάνει τα 100 σε 5 δευτερόλεπτα

 

Share it