Ράλι Ντακάρ: Εντυπωσιακές εικόνες με το… δικίνητο Peugeot 3008 DKR

Το ράλι Ντακάρ ολοκληρώθηκε και ένας ακόμα αγώνας που κουβαλά τον τίτλο του πιο σκληρού αγώνα στον κόσμο έφτασε στο τέλος του.

Το ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 3008 DKR επικράτησε του ανταγωνισμού και με πλήρωμα του Carlos Sainz – Lucas Cruz πανηγύρισε την 3η συνεχόμενη νίκη.

Οι συμμετέχοντες διέσχισαν συνολικά 8.793 χιλιόμετρα, σε αμμόλοφους, βουνά και βραχώδεις περιοχές στο Περού, την Βολιβία και την Αργεντινή ενώ όπως αποδείχτηκε, το Peugeot 3008 μόνο τυχαία δεν κουβαλά τον τίτλο αυτοκίνητο της χρονιάς 2017!

Πέταξε… για 3η συνεχή χρονιά η Peugeot που κατέκτησε την 1η θέση γενικής!

Δικίνητο
Το αξιοσημείωτο όμως του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και όχι μόνο στην αγωνιστική του εκδοχή αφορά

στην φιλοσοφία μετάδοσης κίνησης καθώς το γαλλικό μοντέλο έχει κίνηση μόνο στους δύο τροχούς!

Ως… δικίνητο λοιπόν κατάφερε και κέρδισε το ράλι Ντακάρ 2018, αποδεικνύοντας γι΄ ακόμα μία φορά πως για ένα καλό αποτέλεσμα στα πιο δύσκολα εδάφη του πλανήτη δεν είναι απαραίτητη η τετρακίνηση.

Παρακάτω μπορείτε να θαυμάσετε εντυπωσιακές εικόνες με το Peugeot 3008 DKR που κόβουν την ανάσα και θα μπορούσαν να κοσμούν το τοίχο σε κάθε δωμάτιο ή γραφείο…

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Peugeot 3008 στην… καθημερινή του εκδοχή πατήστεΕΔΩ

Άπιαστη ήταν και φέτος η Peugeot
Όπως αποδεικνύεται και με ένα δικίνητο όχημα όπως είναι το Peugeot 3008 μπορείς να κινηθείς και εκτός δρόμου πολύ άνετα, ακόμα και με το αγωνιστικό και μάλιστα στις πιο σκληρές συνθήκες
Όχι, δεν βρέχει!!!!
Με το πλάι…
Εδώ μιλάμε για ατελείωτη μπάντα!!!
Οδήγηση στο όριο…
Όταν όλα γίνονται δρόμος για ένα 3008…
Εδώ το γαλλικό μοντέλο… σκάβει!!!
Η εικόνα αυτή είναι μοναδική…
Το πίσω μέρος στο Peugeot 3008 είναι πολύ sexy έστω και με χώμα πάνω του!
Γαλλικό δημιούργημα
Τα αυτοκίνητα συμμετείχαν στο ράλι Ντακάρ κάτω από αντίξοες συνθήκες
Κάπου στο… πουθενά με θεατές!
Κι όμως είναι δικίνητο!
Πέρασμα από ποτάμι…
Αυτή η εικόνα μιλά από μόνη της…
H καθημερινή εκδοχή του Peugeot 3008 το οποίο φορά πολλά πράγματα του αγωνιστικού 3008 που αφορούν στην αξιοπιστία…
Μπορεί το γαλλικό μοντέλο να μην είναι 4×4 αλλά με το Grip Control (ο περιστροφικός διακόπτης πάνω δεξιά) κάνει… θαύματα σε συνδυασμό με τα ελαστικά που φοράει…

Πηγη:http://www.zougla.gr