Translate this page

Αυτό θα πει… «Τραγούδι της Φωτιάς και του Πάγου»!

Τα βιβλία στα οποία βασίζεται η σειρά «Game of Thrones» έδωσαν την ιδέα για αυτό το διπλό σποτ της Pepsi, για το καυτερό σνακ Doritos Blaze και το αναψυκτικό Mountain Dew Ice. Στο πρώτο πρωταγωνιστεί ο Πίτερ Ντίνκλατζ, ο Τίριον του «Game of Thrones» και στο δεύτερο ο Μόργκαν Φρίμαν (χωρίς επιπλέον συστάσεις), σε μία… ραπ μονομαχία με lip synch.

Ο Ντίνκλατζ «ραπάρει» το κομμάτι του Μπάστα Ράιμς από το «Look At Me Now» του Κρις Μπράουν, ενώ ο Φρίμαν το «Get Ur Freak On» της Μίσι Έλιοτ. Ενώ και οι δύο ράπερ κάνουν γκεστ εμφανίσεις στα σποτ.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=55&v=QNzzJzdgUto

Σαν teaser της παραπάνω διαφήμισης έπαιξαν τα δύο ακόλουθα σποτ, με τους «αντιπάλους» να προετοιμάζονται για την κόντρα τους.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=SsamcjlYhwU

https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=qUqKlnUrdQc

Όλη αυτή η φασαρία έγινε για μια θέση στις διαφημίσεις του Super Bowl, την ερχόμενη Κυριακή 4 Φεβρουαρίου. Ο τελικός του πρωταθλήματος αμερικανικού ποδοσφαίρου είναι το πρόγραμμα με τη μεγαλύτερη θεαματικότητα στις ΗΠΑ και το κόστος προβολής ενός σποτ 30 δευτερολέπτων ξεπερνάει τα 5 εκατ. δολάρια!

πηγη:https://www.reader.gr