Translate this page

Αν σε ενδιαφέρει να προβάλεις τον εαυτό σου και να δείξεις τις γνώσεις σου γύρω από οποιοδήποτε τομέα του  στο κοινό αυτής της ιστοσελίδας, τότε μπορείς να στείλεις το δικό σου άρθρο προς δημοσίευση.

1.Τίτλος

Ο τίτλος οφείλει να είναι μικρός και πολύκροτος (όπως ακριβώς ένα δυναμιτάκι). Κάθε σπουδαίο άρθρο ξεκινάει με έναν τίτλο που κεντρίζει το ενδιαφέρον του αναγνώστη, παροτρύνοντας τον να το ανοίξει και εν συνεχεία να το διαβάσει.

Οι αναγνώστες του ίντερνετ έχει αποδειχτεί ότι έχουν πολύ μικρό attention span ( το χρονικό διάστημα που συγκεντρώνονται σε κάτι πριν κάτι άλλο τους τραβήξει την προσοχή) -γύρω στα 8 δευτερόλεπτα- και ο τίτλος είναι από τα κρίσιμα σημεία που βοηθούν τους αναγνώστες να αποφασίσουν αν αξίζει να το “κλικάρουν” και να μείνουν στο άρθρο και κατά συνέπεια στο site. Για την ακρίβεια, το 60% των αναγνωστών δεν διαβάζει πέραν της επικεφαλίδας, κάτι που σημαίνει ότι ο τίτλος για εσάς είναι μία ευκαιρία που πρέπει οπωσδήποτε να εκμεταλλευθείτε. Ορίστε λοιπόν πως θα γράψετε μία μοναδική επικεφαλίδα:

Δημιουργήστε τον τίτλο σας

Έπειτα από αναλύσεις και μελέτες, το hubspot έχει καταλήξει και προτείνει τα εξής αναφορικά με τους τίτλους:

  • Ο ιδανικός τίτλος (για blog post), πρέπει να είναι έως 60 χαρακτήρες.
  • Οι τίτλοι που κυμαίνονται ανάμεσα σε 8-12 λέξεις γίνονται συχνότερα share στο twitter.
  • Οι τίτλοι ανάμεσα σε 12-14 λέξεις παίρνουν περισσότερα Like στο Facebook.

3. Εικόνα

Η προβεβλημένη εικόνα συνήθως μπαίνει στην κορυφή του άρθρου και είναι ένα ακόμα στοιχείο που προσελκύει τους αναγνώστες να πατήσουν πάνω στο Post σας. Η εικόνα πρέπει να καθρεπτίζει το τι εξιστορεί το άρθρο, να ιντριγκάρει τους αναγνώστες ή ακόμα και να τους προκαλεί. Δεν χρειάζεται να είναι υπερβολικά ειλικρινής ή προφανής και καλό θα ήταν να είναι αισθητικά ικανοποιητική επίσης.

Υ.Γ Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει φωτογραφίες που μπορείτε νομικά να επεξεργάζεστε και να αναδημοσιεύετε.

4.Εισαγωγή

Η εισαγωγή οφείλει να αρπάξει τον αναγνώστη και να τον πείσει-“υποχρεώσει” να διαβάσει και το υπόλοιπο άρθρο. Πρέπει βέβαια να εξηγεί στον αναγνώστη περί τίνος πρόκειται. Σε κανέναν δεν αρέσουν τα clickbait οπότε σιγουρευτείτε ότι το Post σας μιλάει για αυτό που λέει η επικεφαλίδα και η εισαγωγή.

Ανεξάρτητα από το αν η προσέγγισή σας είναι το χιούμορ ή τα ενδιαφέροντα και ευχάριστα γεγονότα ή μία ερώτηση, βρείτε τρόπο να κάνετε τις πρώτες γραμμές του άρθρου σας όσο πιο ιντριγκαδόρικες γίνεται. Γράψτε μια εισαγωγή που θα έκανε και εσάς τους ίδιους να θέλετε να συνεχίσετε την ανάγνωση. Γρήγορες και μικρές παράγραφοι θα σας βοηθήσουν να τραβήξετε ακόμα περισσότερο τους αναγνώστες σας.

5. Μεσότιτλοι

Οι μεσότιτλοι είναι ένα ακόμα στοιχείο που λαμβάνουν υπόψη τους οι σελίδες SEO και θα σας βοηθήσουν ώστε να καταταχθεί το post σας ψηλά στην σειρά αποτελεσμάτων αναζήτησης στην Google. Οι μεσότιτλοι οργανώνουν και χωρίζουν το post σας σε διαφορετικά μέρη, σηματοδοτώντας στην Google (και στους αναγνώστες σας) το περιεχόμενο του post. Οι μεσότιτλοι πρέπει να γράφονται με H2 μορφοποίηση ή μικρότερη, ποτέ με H1 που είναι για τον τίτλο. Χρησιμοποιήστε τους μεσότιτλους για να χωρίσετε σε μέρη τα Blog-post, τόσο για χάριν της Google αλλά και για να είναι το κείμενό σας πιο σαφές και συμμαζεμένο.

6. Κορμός

Ο κορμός σας αποτελεί το ζουμί του άρθρου σας-εξαιρώντας τους προαναφερθέντες μεσότιτλους φυσικά από όπου οι αναγνώστες θα αποφασίσουν τα κυριότερα σημεία. Το ιδανικό μέγεθος δεν είναι συγκεκριμένο, αφού ποικίλει ανάλογα με τη θεματολογία αλλά καλό θα είναι να μην ξεπερνά τις 2000 λέξεις, καθώς μπορεί να κουράσει.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ